Re: Pioneer 24x i Linux

Autor: Mikolaj 'Gollum' Celuch (mc171752_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 09:56:07 MET

On Tue, 13 Jan 1998, Michal Jelinski wrote:

> [...]
[...]
> Jak na razie nie widze innego wyjscia, jak do instalacji uzyc innego
> CDROMa.
Tak pioneery 24x maja swoje odchylki od standardu atapi i to przez to sa
problemy.
A zeby Linux potrafil z niego korzystac trzeba przekazac do kernela
'hdx=cdrom'
gdzie hdx to to gdzie siedzi cdrom np. hdc jesli cd-rom jest jako
secondary master.
jesli to nie pomoze to mozna sprobowac
'hdx=noprobe hdx=cdrom'

U mnie takie ustawienia pomogly, i od tej pory nie ma problemow.

Pozdrawiam.

--
                              Mikolaj Celuch
                 E-mail:mc171752_at_students.mimuw.edu.pl