Re: MAJOR_1644

Autor: Kamil Konieczny (kkoniec_at_mks.com.pl)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 09:49:28 MET

QBA <hipi_at_polbox.com> writes:

> Juz to zrobilem. Jedeyne co powiedzieli to bym sciagnal najnowsze ich
> demo :((((

to nie zaszkodzi :-))))

>1. Przy uruchomionym systemie(DOS 6.22 + QEMM) Mks_Vir uruchomiony z
>dyskietki zglasza virusa, uruchomiony z dysku - nie zglasz nic.

jakiej wersji mks_vir uzywasz ?
czy miales ostatnio tego wirusa i go usunales ?
kiedy sie pojawil ?
jak czesto sprawdzasz komputer mks_vir'em ?
czy starsza/nowsza wersja (numer +-1) mks_vir tez zachowuje sie identycznie ?

>2. Przy uruchomionym systemie z dyskietki Mks'a tez nic nie ma, za to
>czasami mks mowi, ze nie mam wystarczajaco duzo pamieci na jego
>uruchomienie.

uzywasz tylko MS-DOS'a czy tez win95 (wersja) ?

>3. Przy probie formatowania i instalacji systemu wyskakuje "divide
>overflow"!!! Tak dzieje sie z kazdym systemem i nosnikiem (dyskietki,
>inne dyski i Jaz)

moze to sugerowac wirusa dyskowego lub problemy sprzetowe
czy probowales odlaczyc Jaz'a ?
czy mks_vir po bootowaniu z *czystej* dyskietki i sprawdzeniu
tablicy partycji i boot sektora pokazuje gwiazdki '*** bez wirusa'
czy strzalke '<--bez wirusa' ?

ufff,ale sie rozpisalem :)

--
Kamil Konieczny