chce zorganizowac "copy party"

Autor: miriam (miriam_at_kki.net.pl)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 07:44:25 MET

Chcialabym zorganizowac w Starogardzie Gd. (50 km od Gdanska) impreze zwana
popularnie copy party. Niestety jest duzy problem: nigdy nie bylam na
takiej imprezie i nie wiem jak to zrobic. Dysponuje sala widowiskowa 230m
oraz pomieszczenia dodatkowe (garderoby, galeria). Jesli bylaby koniecznosc
to moze znalazla by sie i duza szkola (wolalabym nie).
Mam pytanie: czy ktos chcialby mi pomoc w organizacji? Gdyby sie udala to
mozna robic corocznie. Wstepny termin: poczatek marca.
Osoby zainteresowane pomoca prosze o kontakt: miriam_at_kki.net.pl