Re: ALS 100 PLUS 3D ...

Autor: Jacek Podgorski (jpkulfon_at_man.wroclaw.tpsa.pl)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 07:27:56 MET

Krzysztof Markowski wrote:

> Jestem w posiadaniu karty ALS 100 PnP (bez nadmienionego 3D). Od
> samego
> poczatku karta sprawiala mi same problemy. Po pierwsze, nie wiem z
> czego
> to wynika, ale jest strasznie czuła na skoki napiecia w sieci. Ta
> ktora
> mam teraz w komputerze to juz 4 sztuka (sprzedawca byl ogromnie

To wada pierwszych modeli ALS 100. Druga generacja sprawuje sie
bezzarzutu. W pierwszej niestety dosc czesto palily sie chipy...

> wyrozumialy). Po drugie PnP raz dziala raz nie, ale coz , to jest
> chyba
> juz ustalone w tym standardzie ... po trzecie jest zgodna z SB16 PRO
> ale

PnP dzial bez zarzutu. Byc moze to wina plyty.

> jakosc dzwieku pozostawia wiele do zyczenia. Wnioski prosze wyciagnac
> sobie samemu ...

Akurat w moim egzemplarzu jakosc dzwieku jest ok. Nie narzekam. Dobrze
sprawuje sie zarowno pod DOS, Win 95 jak i OS/2. No i cena... We
Wroclawiu
na gieldzie po 60 zl.