Re: ALS 100 PLUS 3D ...

Autor: Krzysztof Markowski (kmarkow_at_polbox.com)
Data: Sun 11 Jan 1998 - 18:23:41 MET

Michal Jarski wrote:

> Czy warto się zastanawiać nad kupnem tańszej (prawie trzykrotnie)
> karty dźwiękowej ALS 100 PLUS 3D PnP zamiast oryginalnej Sound Blaster
>
> 16 Vibra PnP ? Podobno ALS jest zgodna z SB16.

Jestem w posiadaniu karty ALS 100 PnP (bez nadmienionego 3D). Od samego
poczatku karta sprawiala mi same problemy. Po pierwsze, nie wiem z czego
to wynika, ale jest strasznie czuła na skoki napiecia w sieci. Ta ktora
mam teraz w komputerze to juz 4 sztuka (sprzedawca byl ogromnie
wyrozumialy). Po drugie PnP raz dziala raz nie, ale coz , to jest chyba
juz ustalone w tym standardzie ... po trzecie jest zgodna z SB16 PRO ale
jakosc dzwieku pozostawia wiele do zyczenia. Wnioski prosze wyciagnac
sobie samemu ...

--
Krzysztof Markowski * kmarkow_at_polbox.com * ZieLoNy