Re: Laser Jet 6l

Autor: Andrzej Paszkowski (paszczak_at_polbox.com)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 13:05:56 MET

On Sun, 11 Jan 1998 18:27:15 +0100, Marek Sokol <msokol_at_polbox.pl>
wrote:

>-=[ciach]=-
>
>hmm ?
>to znaczy ze chyba mam racje ... tyle ze serwis twierdzi ze:
>_tam_ma_byc, _to+jest_prawidlowe.
>
>do d**y taki serwis :(

I tu masz racje. Zrob tak: idz do serwisu i powiedz, zeby pokazali Ci
na innej drukarce (takiej jak twoja) czy rzeczywiscie papier wychodzi
pogiety. Jesli nie, to zadaj wymiany lub naprawy drukarki. Jak nie
beda chcieli, to walcz: wyslij pisma do federacji konsumentow,
centrali hewlett-packarda, gazet komputerowych, itd. Narob smrodu
wokol tej sprawy, to zmiekna. Jak ja bym wydal prawie 2000 zl na
bubla, to bym im tego nie puscil plazem.

Pozdrawiam
Paszczak