Re: Niech żyje Optimus!

Autor: Mekeke Mbu (mekeke_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 02:51:28 MET

Pierwsza rzecz, ze osobiscie nie lubie Optimusa, ale bede go bronil.
1 - Optiview nie sa zlymi monitorami ( HYUNDAII), jedne z tanszych
     ale najlepsze w swojej klasie. Jak by dawali lepsze monitory Sony
    ( które sa diabelnie nedzne - nie kineskop ) to cena zestawu byla
    by duzo wieksza i nie kazdego bylo by stac. Po za tym nie
    wszystkie komputery Optimusa sa sprzedawane razem z
    monitorem.
2 - Ostatnio widzialem Optimusa z dyskiem Quantum Fireball 3,2 GB
     ( zly, wolny - wybacz ale nie sadze ), i z plyta Intela.
3 - Do kazdego komputerka dolaczaja kompletna instrukcje do
     do plyty, i instrukcje dla laików i jeszcze troche rzeczy
4 - Nie wiem czy zauwazyles ale bezplatnie wymieniaja win95 na 98
    a PII ten chyba bedzie dzialac
5 - A ze niektórzy sprzedawcy sa kiepscy to swoja droga.
    Osobiscie sprzedaje, te komputery i jeszcze kilka rodzajów NTT
    HYUNDAY ( który tez jest NTT ) Compaq

6 - Co do DVD to prawda, i zgodzę się że to shit z reklamą
7 - Optimus zuwazyl ze cos jest nie tak, i stara sie to zmienic
8 - Pomijajac to wszystko i tak jestem zdania, ze lepiej zaglebic sie
     w literature, poczytac, popytac i zlozyc. ( Zawsze taniej i
     bezpieczniej ) A jak beda pretensje, to tylko do siebie
    Zreszta nie kazdy sie zna, nie kazdemu sie chce itp. i od tego tupu
    rzeczy jest Optimus, Ntt, Adax itd.

Nie mam prowizji od sprzedaży ( błąd ), nie pracuje dla optimusa itp.
Takie jest moje zdanie, jesli komus sie nie podoba to niech napisze.

                         NA ZRAZIE
               mekeke_at_friko2.onet.pl
                parepet_at_polbox.com
                      ICQ 5600616