Re: Award czy Ami?

Autor: Mekeke Mbu (mekeke_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 01:54:18 MET

AWARD jest do bani pod jednym względem w porównaniu do AMI,
jeżeli w czasie instalacji upgade do niego coś, się wysypie to trzeba
do serwisu na programator i dopiero działa, natomiast AMI posiada
funkcję która pozwala nagrać stary bios z powrotem ( widzimy co
robimy )bez zbędnego jeżdzenia. Ponoć jakaś nowa odmiana
AWARDA ma też coś takiego tylko że komputer porozumiewa się
z nami za pomocą dźwięku.
P.s. Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić

--
                         NA ZRAZIE