Re: ViRGE

Autor: Piotr Traczykowski (rawdall_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 09:12:18 MET

Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl) wrote:
:
: A czy poprawnie wyswietla czcionki "Italics", czyli kursywe? Moja robi bledy
: - np. w Netscape zaznaczony fragment tekstu napisany kursywa jest czesciowo
: nieczytelny, bo sasiadujace litery wzajemnie sie zamazuja. Co ciekawe, bez
: podswietlenia - Netscape wyswietla je ok. (A nie wiem jak wylaczyc
: hardware'owa akceleracje wypisywania tekstow - bez jednoczesnie startu w
: SafeMode).

Chyba wyswietla w porzadku bo nic takiego nie zauwazylem.

--
"Warto zajrzec w paszcze Smierci, tylko po to,
   aby wyrwac jej zlote zeby" - Hrun Barbarzynca