Re: HP DJ 600

Autor: Michal (szpala_at_polbox.com)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 18:27:24 MET

Krzysztof Halasa wrote:

> [...]
> nie pamietales, to wystarczylo podac, ze to z hp.com - szczegolnie,
> ze umieszczasz tam informacje:
>
> HP FIRST #: 2997, 1-Feb-96, BPD02925
>
> ktora chyba (we wlasnym liscie) potrafisz przeczytac?

> No coz... ale raczej staraj sie opanowac, fakt, ze cos zle zrobiles,
> i ktos zwrocil Ci uwage, nie jest jeszcze taki straszny. Znacznie
> gorsze jest, moim zdaniem, udowadnianie mu, ze to on sie myli - i to
> w dodatku publicznie.
> --
> Krzysztof Halasa
> Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw
IIiiiii.... znowu BBUumm.. !

Skoro chcecie ciagnac na "listach", takie przekrzykiwania to prosze !

Wyciagasz z mojego "wybuchowego" listu tylko uwagi ktore Ci pasuja i to
w dodatku niezbyt trafnie:
> HP FIRST #: 2997, 1-Feb-96, BPD02925
>
> ktora chyba (we wlasnym liscie) potrafisz przeczytac?
POTRAFIE rowniez czytac ze ktos potrzebuje kody do "HP DJ 600", to
wlasnie z takim stringiem startowalem w wyszukiwarkach - gdyby autor
zapytania (o kody HP DJ600) mogl by i chcial to z pewnosci tez sam
znalazl by ten adres, ale .... skoro pyta to staram sie szybko
odpowiedziec i to jak najlepiej potrafie - techniczne konkrety ktorymi
dysponuje - a nie jakies bezsensowne komentarze o celewosci lub nie
dawania informacji w takiej formie a nie innej . BUM !

Michal

    szpala_at_polbox.com

[Czy mam tez podawac tytuly i pelnione funkcje?]