Re: dwie karty muzyczne?

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 11 Jan 1998 - 02:18:28 MET

On Sat, 10 Jan 1998 17:17:21 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek
Nagorny) wrote:

>1. byl eot z mojej strony

 Nie bylo. Bylo "proponuje eot", w dodatku nie do mnie.

>2. juz sie sam oswieciles jak sadze

 Piszesz o GUS'ie jakby byl tylko jeden model i porownujesz go po
kolei z wszystkimi Blasterami. To nieporozumienie i dlatego chcialem
sie przekonac czy dokladnie wiesz o czym piszesz.

>3. po co zaczynac to, co juz bylo tu walkowane setke razy ?

 Zawsze jest nadzieja na jakies nowe argumenty. Ja, jak najbardziej,
jestem reformowalny i _rzeczowe_ wywody mnie przekonuja.

milosz danielewski