Re: Unix

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sat 10 Jan 1998 - 18:43:15 MET

On 1998-01-07 karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl(AndrzejKarpinski) said:

>man nie dziala? :)

I co z tego, ze dziala? Mam sobie to wszystko
wydrukowac lacznie z subroutine'ami lub przepisywac
ksiazke z ekranu? MAN'em mozna zalatwic sprawe
syntax'u i przypomnienia sobie "switch'y" a nie
ogolne podejscie do zagadnien. Szczesciem jest
pomoc administratora (SMIT) nawet po polsku
wiec najpotrzebniejsze rzeczy mozna opekac.

>btw. poza tym sama dyskusja jest 'ciekawa' bo jeszcze nie widzialem
>nigdy kogos kto bronilby strony dosa w dyskusji dos vs. u*x :)

Zapraszam jak bedziesz w W-wie na pokaz narzedzia do
administracji MDOS'owym HOST'em. I na dodatek jest
do tego pelna dokumentacja i nie trzeba sie domyslac
co programista mial na mysli jak to pisal. Wiekszosc
spraw daje sie zalatwic z systemu menu, ktory tworzy
potem plik binarny zawierajacy elementy konfiguracji.
Kopia konfiguracji to kopia 2 plikow na drugi komputer.
A UNIX UNIX'owi nie rowny ... :-))) tak samo jak DOS
DOS'owi.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive