Re: Unix

Autor: Andrzej Bursztynski (and_at_andy.pse.pl)
Data: Sun 11 Jan 1998 - 23:18:06 MET

On 10 Jan 1998 17:43:15 GMT, chmiel_at_ibmer.waw.pl <chmiel_at_ibmer.waw.pl> wrote:

>I co z tego, ze dziala? Mam sobie to wszystko wydrukowac lacznie z subroutine'ami lub przepisywac
>ksiazke z ekranu? MAN'em mozna zalatwic sprawe syntax'u i przypomnienia sobie "switch'y" a nie
>ogolne podejscie do zagadnien. Szczesciem jest pomoc administratora (SMIT) nawet po polsku
>wiec najpotrzebniejsze rzeczy mozna opekac.

Oprócz man'a jest pod AIX'em wspaniała rzecz - info. W połączeniu z zainstalowanym
Info Explorerem daje niesamowite efekty - jest tam cała dokumentacja dla AIX'a
4.x i można masę rzeczy się nauczyć.

Co do man'a - można też z niego strony wydrukować. IMHO jest świetny jeśli właśnie chodzi
o przypomnienie sobie "switch'y", są przykłady.

SMIT też jest nieżly, najczęściej używam <F6> do nauki. Ale dokumentację warto czytać
- w SMIT pewne menu nie są dostępne inaczej jak przez odpalenie "smit nazwa_menu".

--
Klaniam sie
 (ab)