Re: Unix

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sat 10 Jan 1998 - 18:43:19 MET

On 1998-01-07 lbajon_at_sgh.waw.pl(=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?=) said:
>Nie, chodzi o to że wydruk jest w trybie tekstowym a każda drukarka
>ma inny zestaw czcionek (a nawet ta sama czcionka potrafi wyglądać
>inaczej :( )

Wszystkie drukarki iglowe (9 i 24) maja pewien
wspolny zakres wystepujacych krojow pisma.

>Akurat mój ojciec kosztorysy robi > 10 lat i trochę się na tym zna
[]
>/> tylko narzedziem mniej lub bardziej wygodnym i to
>/> czy jest napisany pod W95 czy DOS nie ma znaczenia.
>No niestety ma znaczenie, inaczej w cenę programu nie musiało by być
>wliczone 10 godzin szkolenia (bynajmniej nie kosztorysowania) ...

Nie ma znaczenia bo to chodzi o interfejs uzytkownika
ktory moze byc lepiej lub gorzej zorganizowany niezaleznie
od systemu. A co mysza chciales kosztorysy robic? :-)))
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive