Re: Seagate wysówa się na prowadzenie a Caviar idie w las

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sat 10 Jan 1998 - 18:43:11 MET


On 1998-01-08 kedzierski_at_kim.com.pl said:

>którą opracowywano od 1994 roku a mianowicie w silniku zastosowano
>"""" PŁYNNE ŁOŻYSKO !!!!!!!!!!!!!! dynamiczne zamiast łożysk
>kulkowych.Płynem w łożysku jest specjalny olej wiskozowy. Ta
>technika zwiększa wydajność, pojemność i przedewszystkim
>NIEZAWODNOŚĆ oraz wytrzymałość śilnika na wszcząsy. Łożysko kulkowe
>wytrzymuje 150 Gs a płynne dynamiczne do 1200 Gs co daje
>teoretycznie prace bezszelestną łożyska oraz nieskończenie długą .

Pod warunkiem, ze nie bedzie sie go wylaczac :-))
To nie jest nic nowego, tak dziala lozyskowanie
mlyna do mielenia cementu w cementowniach jak
rowniez lozyskowanie osi wagonow kolejowych
(nie wszystkie typy) i dlugo mozna by jeszcze wymieniac...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:55:00 MET DST