Re: MKS_VIR (ale na spokojnie)

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sat 10 Jan 1998 - 18:43:04 MET

On 1998-01-07 kkoniec_at_mks.com.pl said:
>pod warunkiem, ze akurat nie masz na twardzielu nowego wirusa...
>lepiej zostaw sobie stara dyskietke systemowa, albo i wiecej
[]
>glowa nie boli, a oszczedzisz sobie nerwow i czasu :-{)))

O to to :-)) Ostatnio zauwazylem
dziwne zachowanie stacji dyskietek
i sie okazalo, ze byly wirusiki
na komputerkach w pracy (ktos
przyniosl). Najgorzej bylo z pozbyciem
sie ich z komputerka z kontrolerem SCSI
bo jak wystarowalem system z dyskietki
MKS to nie bylo widac HDD a jak wystartowalem
z HDD to sie wirusik przenosil na dyskietke
MKS podczas usuwania go z HDD. Pomoglo
sprawdzenie dysku/dyskietki/dysku/dyskietki
i bylo czysto.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz
P.S. Nie udalo mi sie zlokalizowac wirusa
DINAMO moze sie gdzies/jakos "ukryl" bo
na zarazonej dyskietce byl?

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive