Re: dwie karty muzyczne?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 17:53:08 MET

jr211_at_zodiac2.mimuw.edu.pl (Jan Rekorajski) writes:

> Słuchałem AWE32 i jedyne co mi się podobało to MIDI, "zwykły" dźwięk
> był tak samo kiepski jak w każdym innym SB.

Cuda jakies.

Mam GUS oraz AWE64, i moim zdaniem GUS ma (moze nieduzo) lepsze MIDI
od AWE64, oczywiscie po zaladowaniu do AWE64 4MB banku GM. Jesli sie
tego banku nie zaladuje (AWE64 ma jakies probki w ROMie?), to w ogole
nie da sie tego sluchac.

Uwazam, ze _jedyna_ zaleta AWE64 podczas odtwarzania dzwieku (probek
i/lub MIDI) jest fakt, ze AWE zawsze to robi (w kazdym programie),
w przeciwienstwie go GUS, ktory albo nie gra, albo gra lepiej.

Pewnie wszystko wynika z kiepskich probek AWE, oraz faktu, ze oprogramowanie
nie potrafi cachowac probek - AWE musi miec zaladowane normalnie
wszystkie probki, a GUS - tylko aktualnie uzywanych instrumentow.

--
Krzysztof Halasa