Re: dwie karty muzyczne?

Autor: Jan Rekorajski (jr211_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 01:30:13 MET

On 7 Jan 1998 09:07:00 GMT, Slawomir Sidor <cwaniak_at_zly.kis.p.lodz.pl> wrote:
>: Hmmm, a czy smarujesz chleb jednocześnie masłem i margaryną ? :)
>
>A nie mozna ?

Można, ale po co ?

>: AWE32 + AWE64 nie ma IMHO żadnego sensu, i to badziewie i to.
>
>Heh .. to powiedz mi dlaczego to badziewie jest standardem ?
>Dlaczego nawet najstarsze programy dzialaja z SB i tylko z nim ???

Po pierwsze SB było wcześniej od GUS'a - siła przyzwyczajenia. Po drugie
czytałem gdzieś że CreativeLabs ostro smarowali kasą żeby była absługa
SB a nie było konkurencji. Coś w stylu że demo gry miało obsługe GUS'a
ale wersja "sklepowa" już nie.

>Osobiscie mialem okazji posluchac GUSa i SB32 ... moze i ty sprobuj.

Słuchałem AWE32 i jedyne co mi się podobało to MIDI, "zwykły" dźwięk
był tak samo kiepski jak w każdym innym SB.

>PS: Dlaczego GUS uzywa "zasobow" raczej nie przewidzianych dla kart dzwiek. ?

To znaczy ? O ile pamiętam to IO,IRQ,DMA są raczej przewidziane.

Janek

--
Jan Rekorajski | Come to think of it, there are already a million monkeys on a