Re: Drukarki HP - ostrzezenie

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Sat 10 Jan 1998 - 00:44:42 MET

Dariusz K. Ladziak wrote:

> BSA jest strona postepowania - ale najpierw musza dokladnie okreslic
> jakie oprogramowanie ich interesuje i wykazac swoje prawa do
> reprezentowania wlasciciela praw do oprogramowania (np. w formie umowy
> o zarzadzanie prawami lub zleconej opieki nad prawami). Inne
> oprogramowanie, zeby piracone bylo do bolu - nie ma prawa ich
> obchodzic. I zawsze masz prawo skontrolowac wczesniej narzedzia
> ktorymi chca przeszukac twoj dysk pod katem tego, czy innych
> informacji poza wymienionymi w nakazie przeszukania nie beda
> gromadzily... czyli listing zawartosci dysku przez filtr puszczajacy
> [...]

To wiele wyjasnia: "nalotu" dokonuje policja, zas BSA jest po to
by rozpoznac "swoja wlasnosc". Zgodne z prawem i sluszne.
Tylko nie powinni uzywac do tego narzedzi BSA (narzedzi ???
maja cos ponad Nortona Commandera ?) i ne powinni wystepowac
jako biegli.
Natomiast co powinni: donosic, weszyc, koordynowac, oskarzac...

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl