Re: Problem z Helios VooDoo Graphics

Autor: Wojtek Kielt (wojo_at_rubikon.net.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 15:20:13 MET

> To powiedz jak... Bo mnie nie udalo sie podkrecic jej mocniej, niz do
> 53MHz. Monster chodzi na 57.
>
> Acha - zapomnialem. Jak ustawilem obydwie karty na 50 - dostalem
> _identyczne_ wyniki, wiec nic nie daja pamieci 35ns na miejsce 50ns...

Jakies bzdury tu wypisujecie !
Albo nie potraficie sobie dobrze skonfigurowac karty 3dfx
albo kupujecie uzywane, uszkodzone karty.

Mam Helios'a 3D chodzi jak zloto,
lepiej niz Monster którego mialem poprzednio

grxclk=57 bez problemów

wyniki z benchmarku do wgladu na stronie (stopka)

P.S. a sterowniki do niego macie swieze ???

--
< Wojo >
Quake video FPS Benchmark http://www.quake.org.pl/benchmark