Re: Problem z Helios VooDoo Graphics

Autor: Witold Stolarski (witek_at_gazeta.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 16:04:03 MET

Wojtek Kielt napisal(a):
>Jakies bzdury tu wypisujecie !
>Albo nie potraficie sobie dobrze skonfigurowac karty 3dfx
>albo kupujecie uzywane, uszkodzone karty.
>
>Mam Helios'a 3D chodzi jak zloto,
>lepiej niz Monster którego mialem poprzednio
>
>grxclk=57 bez problemów
>
>wyniki z benchmarku do wgladu na stronie (stopka)
>
>P.S. a sterowniki do niego macie swieze ???
>< Wojo >
Sterowniki mielismy oryginalne, przynajmniej _my_ ;) - jak
testowalismy, to jeszcze nie bylo nowszych. Karta byla wyjeta prosto z
pudelka, dzialala ze wszystkim, wiec nie sadze, zeby byla uszkodzona.
Juz poszla do sprzedazy... :)
Ale, albo ja dostalem slaby egzemplarz, albo Ty masz jakies cudo... :)
I nie mow mi o braku umiejetnosci w konfigurowaniu karty 3D - przez
pewien czas moj benchmark byl na czele Twojej Kwakowej strony... :)

Wist

---
mailto:witek_at_gazeta.pl