Re: Problem z Helios VooDoo Graphics

Autor: Witold Stolarski (witek_at_gazeta.pl)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 13:56:31 MET


Pawel Lesniorowski napisal(a):
>> Nonsens. Mialem Heliosa i zarowno Tomb II jak i SOTE chodzi poprawnie.
>> czasem trzeba sobie zreinstalowac DirectX albo caly system.
>zgadzam sie! mam Heliosa i zadnych problemow. Ponadto ze wzgledu na
>SZYBSZE w porownaniu do Monstera pamieci (bodajze 35ns) daje sie ja
>bardziej podkrecac...
># Pawel Lesniorowski
Oooo? Naprawde? 8-O
To powiedz jak... Bo mnie nie udalo sie podkrecic jej mocniej, niz do
53MHz. Monster chodzi na 57.

Acha - zapomnialem. Jak ustawilem obydwie karty na 50 - dostalem
_identyczne_ wyniki, wiec nic nie daja pamieci 35ns na miejsce 50ns...

Wist

---
mailto:witek_at_gazeta.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:54:47 MET DST