mysza z rolka

Autor: A_Zet (adek_at_kki.net.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 14:47:08 MET

Zachecony pochlebnymi opiniami nt. funkcjonalnosci tego stworzenia,
nabylem w/w droga kupna. Sprzedawca sprzedal bez zadnego softu.
Myslalem, ze winda sobie sama poradzi, wylaczalem fizycznie (coby
winda sama se poszukala), zmienialem w panelu sterowania na wszystkie
dostepne typy Microsofta i nic. Rolka nie dziala.

Mam goraca prosbe do uzywaczy tej myszy (MS IntellMouse Serial or PS/2
Comaptible), zeby mi albo podali namiar, skad mozna sciagnac jakis
sterownik albo tez przyslali mi mailem. W tym drugim przypadku przed
wyslaniem zalacznika/sterownika prosilbym uprzejmie o maila, gdyz juz
moze ktos mi przyslal.

Uzywam W95 OSR2 na P120.

Serdeczne dzieki z gory.

Pozdawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA