Re: mysza z rolka

Autor: Danny (było: Daniel...) (urzula_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 10 Jan 1998 - 00:41:35 MET

A_Zet napisał(a) w wiadomości: <34b62725.111946_at_news.tpsa.pl>...
>Zachecony pochlebnymi opiniami nt. funkcjonalnosci tego stworzenia,
>nabylem w/w droga kupna. Sprzedawca sprzedal bez zadnego softu.
>Myslalem, ze winda sobie sama poradzi, wylaczalem fizycznie (coby
>winda sama se poszukala), zmienialem w panelu sterowania na wszystkie
>dostepne typy Microsofta i nic. Rolka nie dziala.
>
>Mam goraca prosbe do uzywaczy tej myszy (MS IntellMouse Serial or PS/2
>Comaptible), zeby mi albo podali namiar, skad mozna sciagnac jakis
>sterownik albo tez przyslali mi mailem. W tym drugim przypadku przed
> [...]

Cytat z PCKuriera 26/97
W Logitech TrackMan Marble FX "poruszane przez kciuk kółko pozwala przewijać
dowolne aplikacje dla W95, podczas gdy znana MS IntelliMouse wymaga
zgodności programu z sobą"
Koniec cycatej (cytatu)

--
Call Me Danny