Re: Jaki system operacyjny?

Autor: Marek Zibrow (mz_olimp_at_it.com.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 14:46:51 MET

>ale backup musi byc

Backup musi być niezależnie od tego czy szefem firmy
sprzedającej najpopularniejszy system operacyjny
jest Bill Gates czy ktokolwiek inny, ba nawet wtedy
gdy na komputerze nigdy nie pojawia się słowo Microsoft.
Jedynym powodem do backupu jest sama obecność użytecznych
danych których "ręczne" odtworzenie zajmuje więcej niż godzinę.

> - Bill G. nie spi ;)

A no nie śpi. A mimo to chrapie. I dochrapał się niezłego
majątku i mnóstwa ludzi którzy starają się mu to
wytykać i oskarżać, że rzekomo stworzył im udrękę.
...udrękę na której upgrade większość złośliwców
poleci już w pierwszym tygodniu sprzedaży
a może nawet zainstaluje sobie beta-wersję udręki,
a wszystko po to by się dręczyć i dręczyć i dręczyć.....

A ja myślę, że Windows 95 to po prostu najlepszy system
operacyjny dla przeciętnego zjadacza chleba i nie ma się
na co obrażać, dla nieprzeciętnych jest NT....