Re: Problem z Helios VooDoo Graphics

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 14:10:18 MET

On 8 Jan 1998 14:12:11 +0100, witek_at_gazeta.pl (Witold Stolarski)
wrote:

>Oooo? Naprawde? 8-O
>To powiedz jak... Bo mnie nie udalo sie podkrecic jej mocniej, niz do
>53MHz. Monster chodzi na 57.
>
>Acha - zapomnialem. Jak ustawilem obydwie karty na 50 - dostalem
>_identyczne_ wyniki, wiec nic nie daja pamieci 35ns na miejsce 50ns...

U mnie po wlozeniu w miejsce mojego Monsterka testowany Helios
pokazywal _dokladnie_ te same wyniki we wszystkich benchach jakie mam
pod reka /a mam chyba wszystkie ;) /
Inna sprawa, ze przy zegarze 55 zaczal sie dziwnie zachowywac i czasem
wieszac, a przy wyzszych wisial non-stop ;)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl