Mam problem

Autor: Filip Ilnicki (ilnickif_at_miriam.ee.pw.edu.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 14:10:53 MET

Mam problem

W moim komputerze mam prosta karte s3 trio, -dziala bez zarzutu
(mam plyte asusa p55t2p4 a procesor 6x86 cyrix), prubowalem zamienic ja
na s3 VIRGE DX (czy jakos tak sie nazywa) i mam problem, niby wszystko
dziala, ale po ekranie lataja paski (ktore wygladaja tak jak na zle
nastrojonym kanale w telewizorze) wszystko pracuje niby poprawnie, ale
te paski troche denerwuja. (na starej karcie nic takiego nie bylo, co
wiecej na komputerze z ktorego wzialem s3 VIRGE dziala poprawnie),
zastanawiam sie czy jest to zwiasane z bledami natury programowej, czy
moze karta ta jest za slabo ekranowana od zaklucen elektronagnetycznych.
lub moze cos innego

pozdrawiam i prosze o pomoc (najlepiej na prywatny adres:

        ilnickif_at_miriam.ee.pw.edu.pl
FILIP ILNICKI