Re: dwie karty muzyczne?

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_zly.kis.p.lodz.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 09:58:26 MET

: P200MMX i nie narzekam. Czy do was, wielbicieli SB, nie dociera że to
: kiepska i przestarzała technologia ? Np. specyfikacja mówi o samplowaniu
: 44100 a tak naprzawdę jest to 38000. Ha, nie kłóć się z programistą, bo
: przegrasz na rzeczowe argumenty.

Hie hie .. to scenowcy to teraz sie programistami nazywaja ?

:>A po co Ci gowniane gierki ???

: A chociażby po to żeby się pośmiać z lamerii konkurencji ;)

No tak programista od latajacych napisow w niezidentyfikowanym jezyku
napewno wie lepiej jak napisac gre ino jej napisac nie umie.

:>: Taki syf to zarżnie dźwięk nawet z profesjonalnego wzmacniacza :)
:>
:> Jak ktos tak zaczyna to znaczy ze jest za glupi do dyskusji.

: Wiesz co ci powiem ? Po pierwsze nie jesteśmy "na salonach", po drugie
: bardzo nie lubie ja mnie jakiś nie-wiadomo-kto obraża, po trzecie:
: CZYTAJ GŁĄBIE UWAŻNIE !

Ooo... tak jak mowilem z dziecmi ze sceny nie dyskutuje. Szkoda czasu.

--
 Slawomir Sidor