Re: dwie karty muzyczne?

Autor: Jan Rekorajski (jr211_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 10 Jan 1998 - 00:50:50 MET

On 9 Jan 1998 08:58:26 GMT, Slawomir Sidor <cwaniak_at_zly.kis.p.lodz.pl> wrote:
>: P200MMX i nie narzekam. Czy do was, wielbicieli SB, nie dociera że to
>: kiepska i przestarzała technologia ? Np. specyfikacja mówi o samplowaniu
>: 44100 a tak naprzawdę jest to 38000. Ha, nie kłóć się z programistą, bo
>: przegrasz na rzeczowe argumenty.
>
>Hie hie .. to scenowcy to teraz sie programistami nazywaja ?

A co ty informatyku stosowany z miasta Łodzi możesz o tym wiedzieć ?

>:>A po co Ci gowniane gierki ???
>
>: A chociażby po to żeby się pośmiać z lamerii konkurencji ;)
>
>No tak programista od latajacych napisow w niezidentyfikowanym jezyku
>napewno wie lepiej jak napisac gre ino jej napisac nie umie.

A może byś nie insunuawał jak nie wiesz co ? Tak się składa że potrafie
napisać grę, nawet jedną napisałem. Mówi ci coś Metropolis ?

>:>: Taki syf to zarżnie dźwięk nawet z profesjonalnego wzmacniacza :)
>:> ^^^^^^^^
>:>
>:> Jak ktos tak zaczyna to znaczy ze jest za glupi do dyskusji.
>
>: Wiesz co ci powiem ? Po pierwsze nie jesteśmy "na salonach", po drugie
>: bardzo nie lubie ja mnie jakiś nie-wiadomo-kto obraża, po trzecie:
>: CZYTAJ GŁĄBIE UWAŻNIE !
>
>Ooo... tak jak mowilem z dziecmi ze sceny nie dyskutuje. Szkoda czasu.

To świadczy że jesteś żałosnym dupkiem, ile ty masz lat co ? Skończyły ci
sie argumenty to zacząłeś rzucać tekstami "za glupi do dyskusji" i "nie
duskutuje". Tniesz teksty w taki sposób żeby zostało tylko to co ci
odpowiada, ale pomyśleć to już nie jesteś łaskaw co ? Zanim coś wyślesz
to się najpierw zastanów czy piszesz z sensem a nie próbujesz testować
teorie o milionie małp.

Janek

--
Jan Rekorajski | Come to think of it, there are already a million monkeys on a