Re: Ksiazka o Linuxie

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 09:57:08 MET

On Thu, 8 Jan 1998 12:20:46 +0100, "Przemysław Raczek"
<przemek_at_radio.com.pl> wrote:

>eee. tam
>Ja ją widziałem jak miałem Netszkape i widze nadal choć przesiadłem
>się na 4misie...

Bo to trzeba jeszcze zrobic magiczne "Get new Groups"...
lub "Refresh Group List"...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --