Re: Bezposrednie polaczenie kablowe

Autor: Michal Jarski (jarski_at_mail.rubikon.net.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 09:21:30 MET

"Mich@ł Zawalich" <michalz_at_box43.gnet.pl> wrote:

>Z tego co wiem to jest to jeden z wielu bugów
>w windzie. Spróbuj w NC for Windows, a zobaczysz
>że pójdzie.

Zastanawiam się, czy nie ma jakiegoś programiku, który załatwiałby
obsługę takiej "minisieci" na kablu równoległym, tak, żeby nie używać
w ogóle tego "Bezpośredniego połączenia kablowego". Chodzi o taki
probramik, który np. udostępniałby dyski "sąsiada" jako np. dodatkowe
dyski logiczne, tak aby można było z nich dowolnie korzystać w innych
odpalanych programach pod Win albo DOS.
Może ktoś widział taki programik ?
Pozdrawiam,
mj