Odp: Odp: Złomtrix 33.6 felerna partia?

Autor: Dariusz Zmokly (ak8735_at_kki.net.pl)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 10:18:20 MET

> Do wszystich mających takie modemy lub znających się na tym:
> Czy taka wymiana się opłaca? (słyszałem, że Sierra jest gorsza)
> Czy może zmienić modem na inny? Jeżeli tak to jaki mi polecacie?

Roznica miedzy tamtym felernym Zoltrixem, a Sierra sa takie :
- Zoltrix czasami wymagal dzwonienia drugi raz, tzn. dzwonil na TPSA,
negocjowal z tamtym modemem i rozlaczal sie
  Sierra ani razu jeszcze tego nie zrobila
- Z zawieszal sie powiedzmy raz na dwa tygodnie na kilka godzin
- byl trudniejszy w instalacji - o dziwo w Sierze dziala sensownie PnP !
- Z laczyl sie prawie zawsze na 33,6 a S prawie zawsze na 31,2

pozdrawiam
Dariusz Zmokly
ak8735_at_kki.net.pl