Re: toshiba XM5702B i sciaganie AUDIO_CD???

Autor: Toczek (Toczek_at_kki.net.pl)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 00:43:09 MET

On 5 Jan 1998 16:25:39 GMT, slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl (Tomasz
Slodkowicz) wrote:

>Toshiby (te starsze, najnowsze - nie wiem) czytaja audio tylko 1x i nic nie
>poradzisz...
>
>Niektore nowsze napedy potrafia czytac z max predkoscia, poza tym
>bezkonkurencyjne sa scsi...
Wlasnie zapakowalem do torby Toshibe 6201B z zamiarem wepchniecia jej
w... gardlo dystrybutora...
Znalazlem dwie _oryginalne_ plytki, ktorych nie czyta, a ktore posluza
mi jako argument. O CDR nie wspomne...
Od wyrzucenia jej przez okno powstrzymala mnie tylko cena, jaka dzis
zaplacilem. Szczerze odradzam - ten model i ATAPI 24x sa do luftu,
bardzo sie na tej firmie zawiodlem :-(

--
Toczek; UIN:1007443
Toczek_at_kki.net.pl