Re: toshiba XM5702B i sciaganie AUDIO_CD???

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 19:19:33 MET

> Wlasnie zapakowalem do torby Toshibe 6201B z zamiarem wepchniecia
jej
> w... gardlo dystrybutora...
> Znalazlem dwie _oryginalne_ plytki, ktorych nie czyta, a ktore
posluza
> mi jako argument. O CDR nie wspomne...
> Od wyrzucenia jej przez okno powstrzymala mnie tylko cena, jaka dzis
> zaplacilem. Szczerze odradzam - ten model i ATAPI 24x sa do luftu,
> bardzo sie na tej firmie zawiodlem :-(

najpierw sprawdź na jakimś innym napędzie, czy te dwie płytki nie są
może przypadkiem zwalone. co do odczytywania CDR to toshiba jeszcze
nigdy mnie nie zawiodła. czyta nawet najgorsze i najtańsze chłamy CDR
bez żadnego zająknięcia.
jedynym bólem dla mnie jest właśnie ściąganie cdaudio, wygląd.
może trafiłeś na taki model.
ja osobiście mam XM5702B (12x), ale znam kilku kumlpli którzy mają
XM6102B (24x) i u nich nie występują zadne problemy z czytaniem CDR.

--
pozdrowionka i dawaj tez na priva
email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl