Re: Co kupić ZIP czy LS1200

Autor: Jarek Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 23:19:06 MET

>PS: uzywam zewnetrzengo ZIPa. Dobre ale koszmarne w kopiowaniu duzej
>ilosci plikow. Radze sobie
Mam podobne wrażenia.
>umieszczaniem plikow na dysku dblspace i kopiowaniu calego pliku
>zawierajacego ten dysk. Nie wiem czy to sie da zrobic w win95.
Lepiej spakować lub "spakować bez pakowania" (a propos: pamiętacie
"sztukę walki bez walki"). Po wydaniu komendy "RAR -M0 -R A ARCHIWUM"
rar szybko (bo nie musi pakować) stworzy jeden plik zawierający
wszystkie pliki wraz z podkatalogami. Taki plik dużo szyciej znajdzie
się na dyskietce niż setki małych plików. Skorzystałem z tego sposobu,
gdy musiałem skopiować ok. 1600 plików o łącznej objętości ponad 60MB.

Jarek Andrzejewski