Re: Co kupić ZIP czy LS1200

Autor: Pawel Pyk (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 20:01:30 MET

Bartek wrote:
> Zalezy do czego jest ci to potrzebne.
> (imho) kup zip'a.
> Jesli potrzebujesz czegos do przenoszenia danych do najlepiej
> kupic wersje LPT, natomiast jezeli naped ma byc na stale
> zamontowany do najlepiej ATAPI.
> Jesli chodzi o standardy to wiele firm (compaq ,ibm ,
> niktore gateway i inne) montuje zip'a jako JEDYNY naped.

Tzn nie ma tam ani FDD ani HDD tylko zip :).
A tak szczerze mowiac to widzielm Compaq z ls120, zeby bylo smieszniej
mial tez normalny FDD 3.5
niewiezyli w kompatybilnosc czy co...

> Wnioski same sie nasuwaja.
> Poza tym slyszalem ze ls120 nie dziala z niektorymi
> biosami.
pewnie juz powypuszczali upgrate BIOSow.

> Jedyny plus dla ls120 - wieksza pojemnosc
> (ale dla 20 MB nie warto kupowac :)) (oczywiscie IMHO)
> z pozdrowieniami BARTEK
PS: uzywam zewnetrzengo ZIPa. Dobre ale koszmarne w kopiowaniu duzej
ilosci plikow. Radze sobie
umieszczaniem plikow na dysku dblspace i kopiowaniu calego pliku
zawierajacego ten dysk. Nie wiem czy to sie da zrobic w win95.