Re: Co kupić ZIP czy LS1200

Autor: Pawel Pyk (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 11:13:51 MET

Jarek Andrzejewski wrote:

> Mam podobne wrażenia.
> Lepiej spakować lub "spakować bez pakowania" (a propos: pamiętacie
> "sztukę walki bez walki").
Z drugiej strony jednak bylo to moim zadniem wygodniejsze od prostego
pakowania.
I nie bylo potrzeba miesca na dane skompresowne i nie, no trzeba chwili
czasu na kompresje/ropakowanie. I bylo to atomatyczne przychodzilem do
roboty przewalame caly dysk (cli 1 pli 100MB) z domu szedlem na herbate,
resetowalem i bylo gotowe. Na wyjscie to samo plik ma dykieskie. Zeby
bylo smieszniej to podbnie zorganizolaem sobie Pl Win 3.1 ze zespolem
aplikacji do sporadycznej pracy w terenie. Oczywoscie wymagalo to
podobnej konfiguracji, ale instalacji calosci polegala tylko na
skopiowaniu jednego pliku i zamontowaniu dysku dblspace H:.

Pawel