Re: Gravis Ultrasound Max

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 15:09:33 MET

"Marek L. Kozak" <marko_at_mega.com.pl> writes:

> podzbioru

> zupelnie.

> To raczej nie zależy od próbek tylko od samej karty (poziomu szumów).

Jakosc probek zalezy od poziomu szumow karty? Hmm, interesujace...

> Nawet
> najlepszej jakości próbki nie będą się nadawały do profesjonalnej muzyki ze
> względu na szumy przy ich odtwarzaniu - czytałem że w AWE są duże.

Czytalem... A ja mam ostatnio w komputerze AWE64, i uwazam, ze poziom
szumow na wyjsciu line-out nie jest duzy. Jakosc probek jest gorsza.

Tylko ze profesjonalna muzyka niekoniecznie musi miec zwiazek
z jakoscia DACow na karcie, czy w ogole z ich obecnoscia.

> MAX obsługuje.

Tak jakby uzywal innych driverow. Ale okazuje sie, ze nie obsluguja
tylko niektorych, "magicznych" WAVow.

--
Krzysztof Halasa