Re: kupic myszke genius

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 16:06:58 MET

tjaromin_at_friko.onet.pl (Tomasz Jaromin) writes:

> Ja posiadam myszke A4TECH od (uwaga!) 2,3 roku!!!! Jest to mode pro-7 (nie
> optyczna) i uwazam to za najlepsza myszke z jaka mialem do tej pory kontakt
> :) Ksztalty nie sa zbyt wymyslne, ale dobrze lezy w dloni. Polecam tez
> myszki M$ - uwazam ze jest to chyba ich najlepszy produkt ;) ale i tak wole
> swoja A4tech PRO-7.

Ja mam mysz Genius GM-6, nie pamietam od kiedy (5 lat bedzie).
Tez jest ok.

Te myszy MS - nie wiem, czy to jest ich najlepszy produkt, czy nie
(mam nadzieje, ze nie) - ale wedlug mnie jest to produkt zly, bo
brak trzeciego klawisza je dyskwalifikuje.
Chociaz ostatnio widzialem mysz MS z takim malenkim dziwnym
srodkowym klawiszem...

--
Krzysztof Halasa