Re: Jakie parametry do L3ENC ?

Autor: Adam Bienias (souadam_at_polbox.com.pl)
Data: Thu 25 Dec 1997 - 00:00:26 MET

Peter wrote:

> Zgrałem sobie z płytki CHIP-a program L3ENC v.2.71.
(....)
> ale pojawia się wtedy wielkie okno z pytaniem czy
> chcę wpisać kod rejestracyjny programu, po odpowiedzeniu
> że nie program kończy swoje działanie.
(...)
> Nie wiem jak sobie z tym poradzić (wydaje mi się, że ta
> wersja którą mam uległa już przeterminowaniu).

 Zgadza sie, panowie z frau. institute dali du... i sami sie do tego
przyznali. Ta wersja konczy swe dzialanie chyba w pazdzierniku. Sciagnij
z ich strony v2.72. Po drugie na warezie jest haslo ktore dziala na
wszystkich wersjach, oprocz tej ostatniej 2.72. Ja uzywam 2.71, pod
windowsami, tzn. ustawiam date na sierpien, robie DOS session, odpalam
compresora i z powrotem ustawiam date na grudzien :)