Re: Drukarki HP - ostrzezenie

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 00:11:14 MET

Jarek Andrzejewski wrote:

> Ustawa o prawach autorskich ...

No i co ze ustawa ?
Ja ja czytalem, nie ma tam, ze jest BSA i ze NSA moze mi zagladac
do komputera. Nakazu (czyjego ?) BSA tez dostac nie moze bo od
kogo i jakim prawem ?

> Zdaje się, że sami nie chodzą. Mają policję i nakaz ze sobą.
Jakim prawem policja bierze kogos do wykonywania czynnosci
sluzbowych ? Co to, znajomi ? Chyba wszystkich nie powoluje na
bieglych ;-)

Przy czym (pomijajac ze mi to nie odpowiada) interesuje mnie
wlasnie PODSTAWA PRAWNA dzialan BSA. Bo nawet w Polsce nie wolno
podejrzanego/oskarzonego scigac metodami nieprzewidzianymi
w kodeksie, w Ameryce dowody zdobyte nielegalnie nie sa w ogole
brane pod uwage. U nas tez co lepszy menel wie kiedy mu zrobili
"krzywde" (tzn. cos niezgodnie z prawem) podczas aresztowania
i wyciaga to na rozprawie.

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl