Re: Tworzenie WWW

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 15:31:24 MET

On Wed, 7 Jan 1998 11:54:55 +0100, "Pawel Wimmer"
<pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:

>O ile wiem, parser sprawdza skladnie zgodnie z przyjetym poziomem
>jezyka. Korektor skladni, taki jak CSE 3310, nie zwaraca uwagi na
>standard jezyka, a bada poprawnosc samej skladni, zgodnie z wbudowanymi
>wzorcami. Chyba sie nie myle?

Jak sprawdzac skladnie jezyka bez znajomosci jezyka??? Czy nie znajac jezyka
polskiego mozna orzekac o poprawnosci jego skladni???

>Po prostu trzeba miec swiadomosc, co do czego sluzy.

Do czego moze sluzyc CSE HTML Validator??? Wynik jego dzialania mozna
porownac do dzialania elektronicznych tlumaczyc (najlepiej z ang. na PL :)
).

>Jestem jak najdalszy od potepiania tego rodzaju narzedzi.

Czemu znajduje bledy w prawidlowych dokumentach i nie znajduje ich w
prawidlowych?

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --