Re: Tworzenie WWW

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 11:54:55 MET

R.Zylla wrote in message <199801052211.XAA20532_at_ck-sg.p.lodz.pl>...

> Kolego Redaktorze,
>
> prosze zajrzec do jakiegos slownika i poczytac co to jest parser !
> w innym przypadku zacznie sie wojna niekompetencji

O ile wiem, parser sprawdza skladnie zgodnie z przyjetym poziomem
jezyka. Korektor skladni, taki jak CSE 3310, nie zwaraca uwagi na
standard jezyka, a bada poprawnosc samej skladni, zgodnie z wbudowanymi
wzorcami. Chyba sie nie myle?

Zreszta nie o definicje chodzi, tylko o istote sprawy. Od kiedy zaczalem
sie poslugiwac CSE, uniknalem calej masy idiotycznych bledow, ktore
predzej czy pozniej wkradaja sie na strone, zwlaszcza jak sie tlucze
tego cale tony. Po prostu trzeba miec swiadomosc, co do czego sluzy.
Jestem jak najdalszy od potepiania tego rodzaju narzedzi.
Pawel Wimmer
Redaktor - Wydawnictwo Lupus
E-mail: pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl
WWW: http://www.polbox.com.pl/lupus