Re: 0202122 ................

Autor: Marek L. Kozak (marko_at_mega.com.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 03:29:07 MET

stru$ <struziko_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<68qnas$m4q$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> Ja lacze sie z 348 xx xx i nie jest wesolo, czasami mozna i 50 razy
Co to za centrala na 348 ? Myślałem że nie ma takich w Wawie ?

> probowac i nic, lecz jak sie polacze to z reguly mam 28.8 i na to nie
> narzekam. Najlepiej jest w niedziele do 10 rano zawsze za pierwszym
> razem.
To prawda, jak i to że o 5 rano też będzie OK, choć ostatnio miałem zajęte
nawet o tej godzinie :-))) Najczęściej biegam sobie po Interku w nocy.
Niemniej jednak czasem istnieje potrzeba połączenia się w ciągu dnia a
wtedy to można sobie dłuuuuuugo czekać...

> Inna sprawa to zrywanie polaczen, szczegolnie ostatnio.
> Co tam w centrali sie dzieje to ja nie wiem.
> Moze wrony robia imprezy na liniach? ;-(
Ja zauważyłem coś jeszcze: mianowicie modemy dogadują się dziwnie długo i
nic... zamiast połączenia włącza się... zajęty sygnał. To nowość w usługach
tpsa.

--
Pozdrawiam
Marek L. Kozak