Re: 0202122 ................

Autor: Marek L. Kozak (marko_at_mega.com.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 03:29:11 MET

Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> napisał(a) w artykule
<34b08be4.1980688_at_news.icm.edu.pl>...
> Aż tak tanio ???
Zgadza się. Oczywiście to cena netto :-)

> Gdzie ?
Nie będę tu robił ludziom reklamy, ale podam namiary każdemu kto do mnie
napisze na priv

> I skąd wiesz że nie będzie zajęte ;)
Kiedyś, jak jeszcze nie wiedziałem prawie nic o Sieci zapragnąłem kupić
sobie modem :-) Wraz z nim otrzymałem miesięczne konto w pewnym ISP (to ten
co wytoczył proces tpsa). Na cały miesiąc zdażyło mi się może ze 3 razy by
było zajęte i raz mieli jakąś awarię, którą usunęli po kilku godzinach.
IMHO "darmowy dostęp" to duży błąd jaki popełniamy. tpsa i tak zarabia na
połączeniach a o resztę nie dba. ISP bierze pieniądze za jakość
wykonywanych usług - jak mi się nie podoba to idę gdzie indziej. Powiedzcie
mi gdzie uciec od tpsa ? Oni dobrze o tym wiedzą i dlatego olewają całą
sprawę.

--
Pozdrawiam
Marek L. Kozak