Re: 0202122 ................

Autor: stru$ (struziko_at_polbox.com)
Data: Mon 05 Jan 1998 - 14:37:33 MET

"Marek L. Kozak" <marko_at_mega.com.pl> wrote:

>Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> napisał(a) w artykule
><34b262a4.42491048_at_news.icm.edu.pl>...
>Zależy z jakiej dzielnicy/centrali. Ja łączę się z 42 i niestety nie
>zauważyłem żadnej poprawy :-(
>Przymierzam się do jakiegoś providera. Da się coś znaleźć już za 15 PLN/m-c
>i przynajmniej nie będzie zajęte.
>--
>Pozdrawiam
>Marek L. Kozak

>Przy odpowiadaniu e-mailem zamień 'xx' na 'pl'

Ja lacze sie z 348 xx xx i nie jest wesolo, czasami mozna i 50 razy
probowac i nic, lecz jak sie polacze to z reguly mam 28.8 i na to nie
narzekam. Najlepiej jest w niedziele do 10 rano zawsze za pierwszym
razem.

Inna sprawa to zrywanie polaczen, szczegolnie ostatnio.
Co tam w centrali sie dzieje to ja nie wiem.
Moze wrony robia imprezy na liniach? ;-(

stru$
struziko_at_polbox.com