Re: problem z msie 3.02

Autor: Andrzej Briske (falckpoz_at_pol.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 01:13:00 MET

>Czesc !
>
>Jestem subskrybentem peceta. Dlatego czasami na koncie mam np. z 200
>listow.
>Do odbierania poczty korzystam z programu Internet Mail z MSIE 3.02.
>Czasami gdy sciagam tak duza liczbe listow po ktoryms liscie MSIE
wydaje
>taki dzwiek jak po skonczeniu sciagania poczty, a na koncie pozostaja
>jeszcze jakies listy.

Prwdopodobnie dochodzi do zablokowania na Twoim adresie pocztowym . W
przypadku stosowania programu IE 3.... jest to bardzo częsty objaw .

 Kolejne polecenia sciagania poczty nie pomagaja
>pokazuje np. ze sciaga 1 list z 90 (czyli 110 juz sciagnal) i po chwili
>znowu wydaje dzwiek i przerywa sciaganie.

I wcale mnie to nie dziwi ponieważ program IE 3... nie może sobie
poradzić z odebraniem blokującej wiadomości .

 Wylaczenie internetu lub
>skasowanie kilku listow nie pomagaja.

Z zasady pomaga odebranie pierwszej oczekujacej wiadomości np. Eudorą
lub skasowanie pierwszej oczekujacej na pobranie wiadomości . Nie ma
żadnego problemu jeżeli Twój program skonfigurowany jest do odbioru
poczty tylko z jednego adresu . Problem rozpoczyna się w przypadku
jednoczesnego pobierania poczty z wielu kont . Nie wiadomo wtedy , która
wiadomość / z jekiego adresu / blokuje pobieranie poczty . Trzeba się
wtedy trochę pobawić , ale wszystko jest możliwe .
W trakcie mojej zabawy z IE 3.01 trwającej ponad rok odbierałem
jednocześnie poczte z sześciu swoich adresów . Problemy o których
piszesz wystempowały stosunkowo rzadko .

>Udalo mi sie go oszukac - innym programem sciagnalem pierwszy list i
>nastepne MSIE juz sciaga.
>
>Czy ktos ma pomysl o co tu chodzi ?

Niestety nie ma sposobu ; to znaczy jest . Proponuje przejście na
Outlook Express . Opisany problem nie występuje .

Serdecznie pozdrawiam

Andrzej.Briske_at_usa.net