Re: CDROM: Samsung 24x czy TEAC 24x ???

Autor: Piotr Przyłucki (piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 02:03:05 MET

> Prosze o pilna porade: mam okazje wymienic starego komorkowca na ktorys z
> tych modeli. Problem w tym, ze o Samsungu slyszalem troche zlego, a o
> TEAC`u nic nie wiem - ponoc jest niezly, ale prosze o garsc info,
zwlaszcza
> od uzytkownikow napedow TEACa.

Kupilem tydzien temu Samsunga 24x. Byl fatalny. Niektorych plytek nagranych
"wlasnorecznie" po prostu nie przyjmowal. Wiekszosc trawil z ledwoscia.
Z oryginalnymi plytkami sprawowal sie dobrze. Jak juz sie rozpedzil (co
trwalo pare sek) to byl naprawde szybki.
Na szczescie dla mnie mial zdechla diode (ani razu sie nie zapalila), wiec
bez
gadania mi go wymienili na Teac'a 24x. Stalo sie to dziasiaj, wiec jeszcze
nie
mialem okazji sprawdzic jak jest szybki. Ale jedno moge powiedziec -
wszystkie
plytko czyta bez zawahania. Nawet lepiej niz moj Aztech 4x, ktory z kilkoma

plytkami ma pewne problemy, a i tak byl o niebo lepszy od Samsunga.
Oczywiscie to wszystko zalezy od egzemplarza. Byc moze mialem pecha z tym
Samsungiem ale pisze jak bylo.
A ha, Samsung ma klawisz play na panelu, a Teac tylko potencjometr
(do odgrywania muzyki dolaczaja programik cdplayer).

Piotr Przyłucki /_)/
____________/(_/ zeus_at_polsl.gliwice.pl