problem z msie 3.02

Autor: Dariusz Zmokly (ak8735_at_kki.net.pl)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 20:44:25 MET

Czesc !

Jestem subskrybentem peceta. Dlatego czasami na koncie mam np. z 200
listow.
Do odbierania poczty korzystam z programu Internet Mail z MSIE 3.02.
Czasami gdy sciagam tak duza liczbe listow po ktoryms liscie MSIE wydaje
taki dzwiek jak po skonczeniu sciagania poczty, a na koncie pozostaja
jeszcze jakies listy. Kolejne polecenia sciagania poczty nie pomagaja
pokazuje np. ze sciaga 1 list z 90 (czyli 110 juz sciagnal) i po chwili
znowu wydaje dzwiek i przerywa sciaganie. Wylaczenie internetu lub
skasowanie kilku listow nie pomagaja.

Udalo mi sie go oszukac - innym programem sciagnalem pierwszy list i
nastepne MSIE juz sciaga.

Czy ktos ma pomysl o co tu chodzi ?

pozdrawiam
Dariusz Zmokly