Re: Odp: 0202122 ................

Autor: stru$ (struziko_at_polbox.com)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 19:48:52 MET

gred=no=spam_at_kki.net.pl (Grzegorz Redlarski) wrote:

>Widze, ze laczysz sie w Gdansku. Mozna zapytac przez jaka centrale? U
>mnie na 303 (niedawno swietowala roczek) jeszcze mi sie cos takiego
>nie trafilo. A moze to dlatego, ze lacze sie zwykle po polnocy? :-)
>Tyle, ze przy zwyklych rozmowach tez tego nie mialem. Kiedys (dosc
>dawno) slyszalem w radiu rozmowe na ten temat z kims z tpsa i
>wygladalo, ze trzeba za to zaplacic.

Ja sie lacze z 348 , lecz w nocy sie spi a nie chodzi po sieci ;-)
No czasami to i mi sie zdarza nocne surfowanie...
W nocy jest w porzadku bo linie sa wolne lecz w dzien czesto dochodzi
do zerwania polaczenia, dzieje sie tak od kilku miesiecy.
Podczas normalnych rozmow polaczenie zrywa sie bardzo rzadko.